wtorek, 17 majaPodcast TV - Twoja własna telewizja internetowa
Shadow

Dobór słów kluczowych dla sklepu internetowego – porady

Sukces w e-commerce zależy od wielu różnych aspektów. Jednym z najważniejszych jest prowadzenie racjonalnego marketingu, opartego na rzetelnych badaniach. Znaczenie ma pozycjonowanie strony, które umożliwi zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce. Żeby było ono efektywne, należy wybrać właściwe frazy kluczowe. Zobacz, jak tego dokonać.

Zakładanie sklepu ze specjalistami

Najważniejsze jest, by założenie e-shopu powierzyć fachowcom. Tworzenie sklepów internetowych w Poznaniu powinno się zlecać doświadczonym specjalistom. Wybór odpowiedniej platformy wpłynie na funkcjonalność, interfejs i możliwość łatwego przeglądania asortymentu. Warto pamiętać, że im przystępniejsza będzie nawigacja strony, tym większa szansa na sprzedaż.

SEO to konieczność

Nawet najlepiej zrobiona strona nie odniesie sukcesu, jeśli nie będzie widoczna w sieci. SEO pomaga wygrać z konkurencją, zapewnia obecność witryny w wyszukiwarce, stwarza warunki umożliwiające dotarcie z ofertą do szerokiego grona potencjalnych klientów. Potrzebne są takie działania jak np. techniczna optymalizacja sklepu, zamieszczenie wysokiej jakości tekstów oraz link building. Niezwykle ważne jest, by pozyskiwać odnośniki z dobrze dobranych fraz kluczowych. Jak je ustalać?

Główne słowa kluczowe

Pozycjonowanie powinno uwzględniać przede wszystkim słowa ogólne. Praca z nimi przełoży się na dużą liczbę wyświetleń witryny, co zagwarantuje przedstawienie przygotowanej oferty wielu osobom. Należy jednak pamiętać, że tego typu wyrażenia są konkurencyjne i osiągnięcie sukcesu wymaga czasu.

Doprecyzowane wyrażenia – zwiększ współczynnik konwersji

Zwroty ogólne pomagają budować rozpoznawalność marki, ale nie zawsze przekładają się na sprzedaż. Internauci posługują się nimi, kiedy poszukują informacji na określony temat, niekoniecznie zamierzając coś kupić. Przykładowo, użytkownik wpisujący w Google „Cyberpunk” może chcieć tylko zobaczyć, jak wygląda jedna z najgłośniejszych gier. Jeśli jednak używa frazy „Cyberpunk tanio”, jest to jednoznaczny sygnał, że jest zainteresowany kupnem tego produktu.

Dlatego, chcąc zwiększyć współczynnik konwersji i sprawić, że działania SEO i optymalizacja sklepu zapewnią nie tylko widoczność strony, ale także lepszą sprzedaż, warto korzystać z doprecyzowanych słów kluczowych.

Jak wybierać konkretne frazy? Najlepiej jest korzystać z profesjonalnych programów, które wskazują najpopularniejsze w sieci wyrażenia. Warto pamiętać, że dobrą praktyką jest wprowadzanie również pozycjonowania na tzw. długi ogon.

Postaw na pomoc fachowców

Dobór słów kluczowych, które przełożą się na sukces, nie jest łatwy. Zadanie to wymaga doskonałej znajomości narzędzi i aplikacji umożliwiających analitykę internetową. Tworzenie sklepów internetowych w Poznaniu warto więc zlecić profesjonalnej agencji i mieć gwarancję, że wybierze najlepsze frazy, które pomogą zwiększyć sprzedaż.